Munkaügyi audit
Célja, hogy a munkáltató képet kapjon arról, hogy munkaügyi struktúrája, illetve foglalkoztatási gyakorlata megfelel-e a jelenlegi jogszabályi előírásoknak, illetve hatósági elvárásoknak.
A konkrét végrehajtási terv minden esetben az ügyféllel történő egyeztetés alapján készül el, az esetlegesen felmerülő speciális igények, valamint az adott munkáltatóra vonatkozó munkaügyi sajátosságok figyelembe vételével. Az audit folyamán szakembereink a munkaügyi ellenőrzések tematikájával teljesen megegyezően járnak el, az alábbiak szerint:
- Az első fázisban egy (vagy több) helyszíni bevizsgálás szerepel, melynek során a munkaügyi dokumentációk naprakészségének ellenőrzése, valamint a munkavállalók nyilatkozatának jegyzőkönyvben történő rögzítése történik.
- A második fázisban elvégezzük a munkaügyi iratok igény szerinti időszakra vonatkozó visszamenőleges elemzését, valamint azok tartalmának összevetését a munkavállalói nyilatkozatokban foglaltakkal.
- A harmadik fázisban összesítő anyagot készítünk.
Az összegzés tartalmát, valamint az audit egyéb tapasztalatait, egy megbeszélés keretein belül ismertetjük az ügyféllel.